Akademia Muzyczna w Łodzi

REKRUTACJA 2025/2026 – OPŁATY

 
OPŁATA ZA PRZEPROWADZENIE REKRUTACJI

Za przeprowadzenie rekrutacji obowiązuje opłata w wysokości ustalonej przez władze Uczelni (zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego) i wynosi 150 zł dla wszystkich rodzajów i kierunków studiów.

Kandydat wnosi opłatę za przeprowadzenie rekrutacji na indywidualny numer rachunku bankowego, przydzielony na potrzeby rekrutacji w Systemie Elektronicznej Rekrutacji.

Oplata za przeprowadzenie rekrutacji nie podlega zwrotowi.

 
OPŁATY ZA STUDIA NIESTACJONARNE

Informujemy, że planowana wysokość opłat za studia niestacjonarne w roku akademickim 2024/2025 wyniesie:

  • MUZYKOTERAPIA studia pierwszego stopnia
    3 800 zł za jeden semestr / 7 600 za jeden rok (przy minimum 12 osobach przyjętych na 1 rok)
  • MUZYKOTERAPIA studia drugiego stopnia
    4 100 zł za jeden semestr / 8 200 za jeden rok (przy minimum 10 osobach przyjętych na 1 rok)
  • CHOREOGRAFIA I TECHNIKI TAŃCA studia pierwszego stopnia
    3 600 zł za jeden semestr / 7 200 za jeden rok (przy minimum 15 osobach przyjętych na 1 rok)
  • CHOREOGRAFIA studia drugiego stopnia
    4 800 zł za jeden semestr / 9 600 za jeden rok (przy minimum 10 osobach przyjętych na 1 rok)
  • SOMATYKA W TAŃCU I TERAPII studia drugiego stopnia
    4 900 zł za jeden semestr / 9 800 za jeden rok (przy minimum 10 osobach przyjętych na 1 rok)
  • WOKALISTYKA JAZZOWA I ESTRADOWA studia pierwszego stopnia
    6 000 zł za jeden semestr / 12 000 za jeden rok (przy minimum 8 osobach przyjętych na 1 rok)
  • WOKALISTYKA JAZZOWA studia drugiego stopnia
    6 800 zł za jeden semestr / 13 600 za jeden rok (przy minimum 5 osobach przyjętych na 1 rok)

REKRUTACJA 2025/2026 – EGZAMINY WSTĘPNE

 
TERMINY EGZAMINÓW WSTĘPNYCH

  • studia stacjonarne pierwszego i drugiego stopnia (wybrane kierunki)
    23 czerwca – 6 lipca 2025 roku
  • studia niestacjonarne pierwszego i drugiego stopnia
    27-29 czerwca 2025 roku, 4-5 lipca 2025 roku, 19-21 września 2025 roku
  • studia podyplomowe w zakresie instrumentalistyki, wokalistyki,
    prowadzenia zespołów kameralnych oraz teorii i krytyki tańca

    19-21 września 2025 roku
  • studia w ramach Europejskiej Akademii Operowej
    informacje na stronie internetowej www.europeanopera.academy

 
OPŁATY ZA EGZAMIN WSTĘPNY

Za egzamin wstępny obowiązuje opłata w wysokości ustalonej przez władze Uczelni (zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego) i wynosi 150 zł dla wszystkich rodzajów i kierunków studiów.

Kandydat wnosi opłatę rekrutacyjną na indywidualny numer rachunku bankowego, przydzielony na potrzeby rekrutacji w Systemie Elektronicznej Rekrutacji.

 
ZASADY I TRYB PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW WSTĘPNYCH

  1. Egzaminy na wszystkie kierunki i specjalności odbędą się w formie stacjonarnej (na terenie Akademii).
  2. Wszystkie egzaminy mają charakter konkursowy.
  3. We wszystkich egzaminach stosowany jest system punktowy.
  4. Laureaci ogólnopolskich konkursów muzycznych w zakresie instrumentalistyki (nagrody I, II i III) oraz w zakresie przedmiotów ogólnomuzycznych mogą być zwolnieni z egzaminów w danej specjalności na studia pierwszego i drugiego stopnia.
  5. Ostateczne wyniki egzaminów wstępnych ogłaszają Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne.

 
WYMAGANIA I ZAKRES EGZAMINÓW WSTĘPNYCH

STUDIA STACJONARNE
pierwszego stopnia

STUDIA STACJONARNE
drugiego stopnia

STUDIA NIESTACJONARNE
pierwszego stopnia

STUDIA NIESTACJONARNE
drugiego stopnia

STUDIA PODYPLOMOWE
 

SZKOŁA DOKTORSKA
 

REKRUTACJA 2025/2026 – TERMINY I DOKUMENTY

 
TERMINY SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy składać:

  • studia stacjonarne pierwszego i drugiego stopnia (wybrane kierunki)
    do 30 maja 2025 roku
  • studia niestacjonarne pierwszego i drugiego stopnia
    do 30 maja 2025 roku lub do 10 września 2025 roku
  • studia podyplomowe w zakresie instrumentalistyki, wokalistyki, prowadzenia zespołów kameralnych oraz teorii i krytyki tańca
    do 10 września 2025 roku
  • staże artystyczne
    do 30 czerwca 2025 roku
  • studia w ramach Europejskiej Akademii Operowej
    informacje na stronie internetowej www.europeanopera.academy

 
TERMINY EGZAMINÓW WSTĘPNYCH

  • studia stacjonarne pierwszego i drugiego stopnia
    23 czerwca – 6 lipca 2025 roku
  • studia niestacjonarne pierwszego i drugiego stopnia
    27-29 czerwca 2025 roku, 4-5 lipca 2025 roku, 19-21 września 2025 roku
  • studia podyplomowe w zakresie instrumentalistyki, wokalistyki,
    prowadzenia zespołów kameralnych oraz teorii i krytyki tańca

    19-21 września 2025 roku
  • studia w ramach Europejskiej Akademii Operowej
    informacje na stronie internetowej www.europeanopera.academy

 
WYMAGANE DOKUMENTY

Wszyscy obcokrajowcy bez polskiego pochodzenia są zobowiązani do złożenia z wymaganymi dokumentami certyfikatu znajomości języka wykładowego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 30 lipca 2025 r. w sprawie rodzajów dokumentów poświadczających znajomość języka, w którym odbywa się kształcenie na studiach (Dz.U. poz. 1045).

CZYTAJ WIĘCEJ

 
WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ KANDYDACI NA STUDIA PIERWSZEGO STOPNIA
  1. podpisane podanie o przyjęcie na studia (dostępne po ukończeniu rekrutacji online)
  2. oryginał, odpis lub kopia notarialna świadectwa dojrzałości celem sporządzenia poświadczenia jej zgodności z oryginałem przez Akademię Muzyczną w Łodzi.
    Wszyscy kandydaci posiadający świadectwo zgodnie z art. 69 punkt 2 Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce podelgają postępowaniu rekrutacyjnemu.
  3. UWAGA! Maturzyści z 2025 roku składają zaświadczenie, potwierdzone wyłącznie przez dyrektora szkoły, o przystąpieniu do egzaminu dojrzałości. Świadectwo maturalne (zgodnie z punktem 2. nalezy zlożyć w ciągu 3 dni po terminie ogłoszonym oficjalnie przez Państwową Komisję Egzaminacyjną.
  4. kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej
  5. jedna aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych (wymiary 35 mm x 45 mm, na jasnym tle, itd.), wyłącznie w formie elektronicznej (potrzebne do rejestracji elektronicznej)
  6. dyplom ukończenia szkoły muzycznej I lub II stopnia – nieobowiązkowo
  7. oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie opłaty za egzamin wstępny, a także:
  8. program na egzamin wstępny (zgodnie z kierunkiem i specjalnością)
    • kompozycja – partytury własnych utworów (minimum 3) należy wgrać do Systemu Elektronicznej Rekrutacji w terminie wyznaczonym przez Uczelnię w czerwcu, jeden egzemplarz partytur w wersji papierowej kandydat zobowiązany jest zabrać ze sobą na I etap egzaminu wstępnego;
    • kompozycja muzyki filmowej – partytury własnych utworów (minimum 3) należy wgrać do Systemu Elektronicznej Rekrutacji w terminie wyznaczonym przez Uczelnię w czerwcu, jeden egzemplarz partytur w wersji papierowej kandydat zobowiązany jest zabrać ze sobą na I etap egzaminu wstępnego;
    • teoria muzyki – brak wymagań dodatkowych dokumentów;
    • dyrygentura symfoniczna – program egzaminu z dyrygentury, program egzaminu z fortepianu i/lub instrumentu dodatkowego (jeśli dotyczy);
    • dyrygentura chóralna – program egzaminu z dyrygentury, program egzaminu z emisji głosu, program egzaminu z fortepianu;
    • rytmika – program egzaminu z fortepianu;
    • edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej – program egzaminu z fortepianu oraz program egzaminu z gry na wybranym instrumencie (jeśli dotyczy);
    • muzyka w mediach – brak wymagań dodatkowych dokumentów;
    • realizacja dźwięku – program egzaminu z instrumentu, kandydat jest zobowiązany do przedstawienia pozytywnego wyniku badania audiometrycznego tonalnego;
    • zarządzanie produkcją muzyczną – brak wymagań dodatkowych dokumentów;
    • muzykoterapia – brak wymagań dodatkowych dokumentów;
    • instrumenty: fortepian, klawesyn, organy, muzyka kościelna, gitara, akordeon – program egzaminu z instrumentu oraz nuty dla akompaniatora; jeśli kandydat nie złoży nut, oznacza to, że zapewnia akompaniatora we własnym zakresie;
    • instrumenty orkiestrowe i instrumenty dawne – program egzaminu z instrumentu;
    • instrumenty jazzowe – program egzaminu z instrumentu oraz nuty dla akompaniatora (jeśli są niezbędne). Jeśli kandydat nie złoży nut oznacza to, że zapewnia akompaniament we własnym zakresie. Akademia zapewnia sekcję akompaniującą (w przypadku braku własnej);
    • śpiew klasyczny – program egzaminu ze śpiewu oraz nuty dla akompaniatora; jeśli kandydat nie złoży nut, oznacza to, że zapewnia akompaniatora we własnym zakresie;
    • musical – program egzaminu z predyspozycji wokalnych oraz podkład muzyczny znajdujący się na pendrive/dysku zewnętrznym (w formacie audio), który kandydat zobowiązany jest przynieść na egzamin wstępny;
    • choreografia i techniki tańca – muzyka do etiudy choreograficznej zapisana na pendrive/dysku zewnętrznym (w formacie audio mp3/wav), którą kandydat zobowiązany jest przynieść na egzamin wstępny;
    • wokalistyka jazzowa i estradowa – program egzaminu z predyspozycji wokalnych.
  9. W przypadku niepełnoletniego kandydata na studia pisemna zgoda rodzica lub opiekuna prawnego do przystąpienia do rekrutacji.

UWAGA! Jeśli jesteś obcokrajowcem, należy złożyć dodatkowo dokumenty:

  1. Odpowiednik "polskiej matury" – musi zostać przetłumaczony na język polski
  2. Skan paszportu, wizy lub Karty Polaka, karty pobytu itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami
 
WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ KANDYDACI NA STUDIA DRUGIEGO STOPNIA
  1. podpisane podanie o przyjęcie na studia (dostępne po ukończeniu rekrutacji online)
  2. oryginał, odpis lub kopia notarialna świadectwa dojrzałości celem sporządzenia kopii i poświadczenia jej zgodności z oryginałem przez Akademię Muzyczną w Łodzi
  3. oryginał, odpis lub kopia notarialna dyplomu ukończenia studiów celem sporządzenia kopii i poświadczenia jej zgodności z oryginałem przez Akademię Muzyczną w Łodzi
  4. UWAGA! Absolwenci z 2025 roku składają zaświadczenie o ukończeniu studiów potwierdzone przez dziekana wydziału. W razie przedłożenia zaświadczenia o ukończeniu studiów kopię dyplomu (zgodnie z punktem 3.) należy dostarczyć do końca września
  5. kopia suplementu do dyplomu
  6. jedna aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych (wymiary 35 mm x 45 mm, na jasnym tle, itd.), jedno zdjęcie wyłącznie w formie elektronicznej (potrzebne wyłącznie do rejestracji elektronicznej)
  7. oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie opłaty za egzamin wstępny
  8. program na egzamin wstępny (zgodnie z kierunkiem i specjalnością):
    • kompozycja – partytury własnych utworów (minimum 3) należy wgrać do Systemu Elektronicznej Rekrutacji w terminie wyznaczonym przez Uczelnię w czerwcu, jeden egzemplarz partytur w wersji papierowej kandydat zobowiązany jest zabrać ze sobą na I etap egzaminu wstępnego;
    • kompozycja muzyki filmowej – partytury własnych utworów (minimum 3) należy wgrać do Systemu Elektronicznej Rekrutacji w terminie wyznaczonym przez Uczelnię w czerwcu, jeden egzemplarz partytur w wersji papierowej kandydat zobowiązany jest zabrać ze sobą na I etap egzaminu wstępnego;
    • teoria muzyki – brak wymagań dodatkowych dokumentów;
    • dyrygentura symfoniczno-operowa – program egzaminu z dyrygentury;
    • dyrygentura chóralna – program egzaminu z dyrygentury oraz program egzaminu z emisji głosu;
    • rytmika w edukacji i profilaktyce zdrowia – brak wymagań dodatkowych dokumentów;
    • edukacja i animacja muzyczna – program egzaminu z zakresu dyrygowania i program egzaminu z zakresu emisji głosu;
    • muzyka w mediach – własne teksty o muzyce w formie pisemnej lub nagrania autorskich audycji o tematyce muzycznej (audio lub video);
    • realizacja dźwięku – autorskie nagrania (wraz z partyturami, jeśli są dostępne); kandydat jest zobowiązany do przedstawienia pozytywnego wyniku badania audiometrycznego tonalnego;
    • zarządzanie produkcją muzyczną – projekt organizacji produkcji muzycznej: opis wraz z kosztorysem i harmonogramem działań;
    • instrumenty: fortepian, klawesyn, organy, muzyka kościelna, gitara, akordeon – program egzaminu z instrumentu;
    • instrumenty orkiestrowe i dawne – program egzaminu z instrumentu oraz nuty dla akompaniatora; jeśli kandydat nie złoży nut oznacza to, że zapewnia akompaniatora we własnym zakresie;
    • instrumenty jazzowe – program egzaminu z instrumentu program na egzamin z instrumentu oraz nuty dla akompaniatora (jeśli są niezbędne). Jeśli kandydat nie złoży nut oznacza to, że zapewnia akompaniament we własnym zakresie. Akademia nie zapewnia sekcji akompaniującej, nie można też grać z podkładami;
    • śpiew klasyczny – program egzaminu ze śpiewu oraz nuty dla akompaniatora; jeśli kandydat nie złoży nut oznacza to, że zapewnia akompaniatora we własnym zakresie;
    • musical – program egzaminu z predyspozycji wokalnych oraz podkład muzyczny znajdujący się na pendrive/dysku zewnętrznym (w formacie audio), który kandydat zobowiązany jest przynieść na egzamin wstępny;
    • choreografia – wykaz osiągnięć tanecznych i choreograficznych;
    • somatyka w tańcu i terapii – brak wymagań dodatkowych dokumentów;
    • wokalistyka jazzowa – program egzaminu z predyspozycji wokalnych.

UWAGA! Jeśli jesteś obcokrajowcem, należy złożyć dodatkowo dokumenty:

  1. Dyplom ukończenia studiów – jeśli nie został wydany w Polsce, musi zostać przetłumaczony na język polski
  2. Skan paszportu, wizy lub Karty Polaka, karty pobytu itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami
 
WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ KANDYDACI NA STUDIA PODYPLOMOWE

UWAGA! Kandydaci obowiązani są dokonywać rejestracji drogą internetową, przez stronę www.amuz.lodz.pl, z wyjątkiem kandydatów na Europejskie Podyplomowe Studia Operowe. Rekrutacja na Europejskie Podyplomowe Studia Operowe odbywa się drogą internetową przez stronę www.europeanopera.academy

  1. Wydrukowane i podpisane podanie o przyjęcie na studia (dostępne po ukończeniu rekrutacji online).
  2. Życiorys.
  3. Jedna aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych (wymiary 35 mm x 45 mm, na jasnym tle, itd.), wyłącznie w formie elektronicznej (potrzebne do rejestracji elektronicznej).
  4. Oryginał, odpis lub kopia notarialna dyplomu ukończenia studiów celem sporządzenia kopii i poświadczenia jej zgodności z oryginałem przez Akademię Muzyczną w Łodzi.
    Wszyscy kandydaci posiadający dyplom zgodnie z art. 326 Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce podlegają postępowaniu rekrutacyjnemu.
    UWAGA! Absolwenci z 2025 roku składają zaświadczenie z uczelni o ukończeniu studiów wraz z oceną, potwierdzone przez dziekana wydziału. W razie przedłożenia zaświadczenia o ukończeniu studiów kopię dyplomu (zgodnie z punktem 4) należy dostarczyć do końca września.
  5. Kopia suplementu do dyplomu.
  6. Program (spis) wykonywanych utworów na egzamin wstępny. Akompaniator we własnym zakresie.

STAŻE ARTYSTYCZNE

w Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
dla obywateli polskich i obcokrajowców

 

Rekrutacja na staż odbywa się wyłącznie poprzez system Internetowej Rekrutacji Kandydata (IRK)
SYSTEM INTERNETOWEJ REKRUTACJI KANDYDATA
 
CELE STAŻU
  • doskonalenie warsztatu wykonawczego,
  • praca nad interpretacją i repertuarem,
  • rozwój artystyczny.
RODZAJE ZAJĘĆ
  • indywidualne w zakresie gry solowej na instrumencie,
  • indywidualne w zakresie gry solowej na instrumencie z akompaniatorem,
  • indywidualne w zakresie śpiewu solowego z akompaniatorem,
  • grupowe z języka angielskiego (tylko dla obcokrajowców).
KANDYDACI

O przyjęcie na staż artystyczny mogą ubiegać się osoby, które:

  • posiadają ukończone studia pierwszego lub drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie,
  • pozytywnie zdały egzamin kwalifikacyjny,
  • terminowo złożyły wymagane dokumenty.
KOSZT ROCZNEGO STAŻU ARTYSTYCZNEGO DLA OBYWATELI POLSKICH
  • 30 godz. bez akompaniatora - nie mniej niż  6 300 PLN
  • 30 godz. z akompaniatorem – nie mniej niż 9 450 PLN
KOSZT ROCZNEGO STAŻU ARTYSTYCZNEGO DLA CUDZOZIEMNCÓW

w języku angielskim (przedmiot główny, język angielski 1 godzina tygodniowo)

  • 30 godz. bez akompaniatora - nie mniej niż  17 000 PLN
  • 30 godz. z akompaniatorem – nie mniej niż 22 000 PLN
WYMAGANE DOKUMENTY
  1. nagrania DVD z prezentacją dowolnego programu, czas trwania 20-30 min.,
  2. podpisane podanie z prośbą o przyjęcie na staż artystyczny (do pobrania z systemu IRK),
  3. podpisane podanie do Dziekana z prośbą o przydział do pedagoga przedmiotu głównego,
  4. życiorys,
  5. dyplom ukończenia studiów wraz z suplementem,
  6. kopię paszportu lub dowodu osobistego (w celu sporządzenia umowy),
  7. potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej w wysokości 150 zł (płatność przez system IRK).
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW
  • nagrania i skany dokumentów w systemie IRK – do 30 czerwca 2025 r.
  • dokumenty w formie papierowej (tylko dla przyjętych osób) – do 20 października 2025 r.
UWAGA!

Na rok akademicki 2025/2026 Uczelnia ustaliła następujący limit przyjęć kandydatów:

  • 5 osób na Wydział Wykonawstwa Instrumentalnego,
  • 5 osób na Wydział Sztuk Scenicznych.

 

REGULAMIN STAŻU ARTYSTYCZNEGO

ARTISTIC TRAINEESIP – REGULATIONS

REKRUTACJA 2025/2026 – INFORMACJE OGÓLNE

 
REKRUTACJA

mgr Rafał Maciejewski, tel. 42 662 16 72, tel. wew. 672
mgr Joanna Podlasiak, tel. 42 662 16 65, tel. wew. 665
mgr inż. Magdalena Szymańska, tel. 42 662 16 14, tel. wew. 614
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tu znajdziesz informacje o zasadach rekrutacji, przepisach związanych z przystępowaniem do egzaminów wstępnych oraz informacje o trybie egzaminów:

REGULAMIN REKRUTACYJNY na rok akademicki 2025/2026 POBIERZ

Tu przeczytasz o naszej Uczelni, poznasz kierunki i specjalności kształcenia, dowiesz się o wymaganiach egzaminacyjnych oraz niezbędnych dokumentach i opłatach, poznasz też efekty kształcenia:

INFORMATOR REKRUTACYJNY na rok akademicki 2025/2026 POBIERZ

A tu prezentujemy część najważniejszych dla Ciebie informacji:

TERMINY I DOKUMENTY

OPŁATY

EGZAMINY WSTĘPNE

REKRUTACJA 2025/2026 – REGULAMIN I INFORMATOR REKRUTACYJNY

REGULAMIN REKRUTACYJNY na rok akademicki 2024/2025 POBIERZ
INFORMATOR REKRUTACYJNY na rok akademicki 2024/2025 POBIERZ

SYSTEM REKRUTACJI ONLINE

Modernizacja systemu została zrealizowana w ramach projektu „Akademia Muzyczna w Łodzi uczelnią dostępną!” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Modernizacja strony internetowej została zrealizowana w ramach projektu „Akademia Muzyczna w Łodzi uczelnią dostępną!” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

 
Zanim przystąpisz do rejestracji online PRZECZYTAJ
  • zdjęcie do rejestracji musi spełniać wymogi jak do dowodu osobistego – jest to pierwszy etap i dopiero po akceptacji zdjęcia przez Dział Rekrutacji zgłoszenie podlega dalszej weryfikacji
  • każdy dokument należy zeskanować w całości – nie każda strona osobno, ale cały dokument musi się znaleźć w jednym pliku
  • każdy dokument musi być nazwany według schematu nazwisko.imię.rodzajdokumentu np. Kowalski.Jan.matura, Nowak.Katarzyna.podanie
  • podanie o przyjęcie na studia należy najpierw wydrukować, podpisać i dopiero zeskanować
  • jeśli do systemu zostanie wgrana tylko część dokumentu (np. jedna strona podania lub jedna strona świadectwa LO) – zgłoszenie nie będzie weryfikowane
  • pierwszy etap rekrutacji polega na wgraniu do systemu IRK skanów wymaganych dokumentów; dopiero osoby PRZYJĘTE na studia otrzymają informację o konieczności dostarczenia oryginałów we wskazanym przez nas terminie

 

ZALOGUJ SIĘ DO SYSTEMU REKRUTACJI ONLINE