ORGANIZACJA WYDARZEŃ
W celu sprawnego i profesjonalnego prowadzenia działalności w salach koncertowych Pałacu Akademii, Regionalnego Ośrodka Kultury, Edukacji i Dokumentacji Muzycznej i w Sali Koncertowej oraz optymalizacji i zwiększenia efektywności działań organizacyjnych związanych z obsługą wydarzeń akademickich powstał formularz, za pośrednictwem którego należy zgłaszać wszystkie wydarzenia zaplanowane do realizacji w Akademii Muzycznej w Łodzi.
Formularz należy wypełniać po uprzednim zalogowaniu się na konto pocztowe Akademii. Do wypełniania formularza upoważnieni są jedynie pracownicy Akademii.
Formularz należy wypełnić z wyprzedzeniem minimum 3 tygodni (21 dni) w przypadku koncertów, kursów mistrzowskich i wykładów oraz z wyprzedzeniem minimum 6 tygodni (42 dni) w przypadku konkursów, przedstawień, sesji i konferencji.
Przed wypełnieniem formularza prosimy zapoznać się z plikami zamieszczonymi poniżej. Zawierają one informacje pomocne przy wypełnianiu formularza.
Informacje dla Działu IT zobacz
Informacje dla Studia Nagrań zobacz
Szablon sceny/estrady do wykonania rysunku ustawienia instrumentów dla Studia Nagrań pobierz plik .pdf
Specyfikacja przygotowania treści dla Biura Promocji pobierz plik .pdf
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY WYDARZENIA PRZEJDŹ
Regulamin organizowania wydarzeń, korzystania z sal koncertowych
oraz obiegu i rozpowszechniania informacji o wydarzeniach akademickich
w Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów
pobierz plik .pdf
Zarządzenie nr 21/2022 JM Rektor z dnia 3 listopada 2022
w sprawie Regulaminu organizowania wydarzeń i korzystania z sal koncertowych
w Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
pobierz plik .pdf