KANCLERZ
Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi ogłasza nabór kandydatów do pracy na stanowisku KANCLERZ
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne
- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
- średnio-zaawansowana znajomość programów MS Word, MS Excel, MS PowerPoint
- znajomość przepisów:
- prawa o szkolnictwie wyższym i nauce
- prawa zamówień publicznych
- prawa pracy
- dyscypliny finansów publicznych
- wiedza dotycząca:
- gospodarki uczelni
- zarządzania zasobami ludzkimi
- znajomość języka angielskiego
- co najmniej 15-letni staż pracy
- co najmniej 6-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym
- co najmniej 6-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołami
UMIEJĘTNOŚĆ
- kierowanie i koordynowanie inwestycjami
- pozyskiwanie środków zewnętrznych na cele działalności uczelni artystycznej
- zawieranie umów z podmiotami publicznymi i prywatnymi oraz nadzór nad nimi
- komunikatywność i umiejętność kierowania większymi zespołami ludzi
- sprawna i skuteczna komunikacja z zespołem podległych pracowników, nauczycielami akademickimi, studentami
- współpraca ze wszystkimi organami uczelni
- umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy
- umiejętność analizowania i wnioskowania
- umiejętności zarządzania procesowego
- umiejętności logistyczno-organizacyjne
- umiejętność negocjowania, przekonywania, argumentowania
- umiejętność pracy pod presją, w zmieniającym się otoczeniu i wymagających warunkach gospodarczych
- umiejętność radzenia sobie z trudnościami i rozwiązywania problemów
- inicjowanie działań usprawniających
- dyspozycyjność, gotowość do częstego podróżowania
- wzmacnianie wizerunku uczelni w kontaktach zewnętrznych jak i wewnętrznych
MILE WIDZIANE
- doświadczenie w zarządzaniu projektami unijnymi, budowlanymi
- wiedza o funkcjonowaniu uczelni wyższej o profilu artystycznym
- znajomość przepisów:
- prawa autorskiego i praw pokrewnych
- ustawy o rachunkowości
CECHY OSOBOWOŚCI I PREDYSPOZYCJE
- wysoka kultura osobista
- nastawienie na realizację zadań i celów
- dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
- zaangażowanie i odpowiedzialność
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- przywództwo
ZADANIA I OBOWIĄZKI
- kierowanie administracją i gospodarką uczelni
- inicjatywa w pozyskiwaniu środków finansowych na funkcjonowanie uczelni
- organizowanie i koordynowanie działalności administracyjnej, finansowej, inwestycyjnej, technicznej i gospodarczej
- koordynowanie i nadzorowanie zamówień publicznych
- podejmowanie działań mających na celu pozyskiwanie środków zewnętrznych na modernizację, utrzymanie i rozbudowę infrastruktury, w tym instrumentarium uczelni
- sprawowanie kontroli funkcjonalnej i przestrzegania przez jednostki organizacyjne dyscypliny finansów publicznych
- odpowiedzialne zarządzanie mieniem uczelni, jego utrzymaniem i powiększaniem
- pozyskiwanie środków finansowych
- nadzór nad utrzymanie sprawności eksploatacyjnej obiektów i pomieszczeń uczelni, ich rozbudowę, remont, wyposażenie, konserwację instrumentarium, aparatury, urządzeń
- nadzór nad zapewnienie obiegu informacji, archiwizacji dokumentacji
OFERUJEMY
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze 1,00 etatu
- zwyczajowe benefity przynależne instytucjom publicznym
WYMAGANE DOKUMENTY
- życiorys i list motywacyjny w zakresie niewykraczającym poza wymogi stanowiska
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych
- kopie dokumentów koniecznych do potwierdzenia posiadanych kwalifikacji lub nabytych umiejętności w zakresie wynikającym z ogłoszenia
Od kandydatów oczekujemy podania oczekiwań finansowych brutto.
Dokumenty należy przesłać wyłącznie drogą elektroniczną na adres e-mail:
umieszczając w tytule wiadomości „konkurs na stanowisko Kanclerza AMuz”,
w terminie do dnia 9 lutego 2024 roku, do godziny 12:00.
Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi zastrzega sobie prawo powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia bez podania przyczyny.