Konteksty Kształcenia Muzycznego – 2014 – tom 1 – nr 1
Od Redakcji (s. 5) POBIERZ
Notes from the Editor (s. 7) POBIERZ
ROZPRAWY I ARTYKUŁY NAUKOWE
Zofia Konaszkiewicz
Fenomen polskiej edukacji muzycznej (s. 11)
POBIERZ
Alicja Kozłowska-Lewna
Słuch absolutny w świetle współczesnych badań (s. 27)
POBIERZ
Joanna Jemielnik
Obraz nauczyciela szkoły muzycznej
w świadomości uczniów rezygnujących z nauki (s. 37)
POBIERZ
Piotr Winczewski
Zróżnicowanie fabuł zabaw muzyczno-ruchowych (s. 53)
POBIERZ
Dominika Lenska
Model edukacji muzycznej małego dziecka według Katalin Forrai (s. 69)
POBIERZ
Anna Pawelec
Muzyka i ruch w kształceniu studentów
Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie (s. 81)
POBIERZ
Rafał Lawendowski, Adam Sadowski
Edukacja i aktywność muzyczna człowieka a plastyczność układu nerwowego (s. 91)
POBIERZ
Stella Kaczmarek
„Jedem Kind ein Instrument” jako przykład przezwyciężania trudności
w kształceniu muzycznym w Niemczech.
Czego polska edukacja muzyczna może nauczyć się od zachodnich sąsiadów (s. 105)
POBIERZ
FORUM MŁODYCH
Magdalena Gleinert
Metody pracy nad głosem w edukacji wokalnej i śpiewoterapii (s. 133)
POBIERZ
RECENZJE I SPRAWOZDANIA
Ewa Kumik
Sprawozdanie z III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu
„Konteksty Kształcenia Muzycznego” (s. 149)
POBIERZ