MUZYKA – MEDIA – MARKETING
- 19
- marca 2025
7. Konferencja naukowo-artystyczna
DZIEŃ II
19 marca 2025, środa
Sala 31, Pałac Akademii Muzycznej w Łodzi, ul. Gdańska 32
wstęp wolny
Koło Naukowe Dziennikarstwa i Krytyki Muzycznej, działające w Instytucie Mediów i Produkcji Muzycznej Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi zaprasza do uczestnictwa w 7. Konferencji naukowo-artystycznej „Muzyka-Media-Marketing”, która odbędzie się w formule stacjonarnej w dniach 18–19 marca 2025 roku.
Program wydarzenia obejmuje sesje naukowe, które będą miały miejsce w dwóch dniach konferencji oraz część artystyczną. Pierwszego dnia swoje referaty przedstawią zaproszeni na naszą konferencję goście specjalni. Drugiego dnia głos przejmą studenci, doktoranci i młodsi pracownicy naukowi, którym chcemy umożliwić zaprezentowanie, w formie stacjonarnej, swoich referatów poświęconych szeroko rozumianej obecności muzyki w mediach i jej realiom marketingowym oraz produkcyjnym.
Czynne uczestnictwo w wydarzeniu należy zgłosić drogą mailową (
Prelegenci, którzy zaprezentują swoje referaty drugiego dnia Konferencji (środa 19 marca 2025), zobowiązani są do wygłoszenia ich stacjonarnie w Pałacu Akademii Muzycznej w Łodzi przy ul. Gdańskiej 32. W przypadku dużej liczby zgłoszeń zastrzegamy sobie prawo do ich merytorycznego wyboru. Czekamy na zgłoszenia i liczymy na spotkanie w Łodzi!
Koło Naukowe Dziennikarstwa i Krytyki Muzycznej
Instytut Mediów i Produkcji Muzycznej
Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi