Akademia Muzyczna w Łodzi

Poczta www dla studenta Akademii

 

KLIKNIJ, ABY ZALOGOWAĆ SIĘ DO POCZTY

Wirtualna Uczelnia

Logotypy UE

Modernizacja systemu została zrealizowana w ramach projektu „Akademia Muzyczna w Łodzi uczelnią dostępną!” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Modernizacja strony internetowej została zrealizowana w ramach projektu „Akademia Muzyczna w Łodzi uczelnią dostępną!” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Kliknij aby zalogować się do systemu Wirtualnej Uczelni

PLIKI DO POPBRANIA

 

TOK STUDIÓW
pliki do pobrania

UKOŃCZENIE STUDIÓW
pliki do pobrania

SAMORZĄD STUDENCKI

Samorząd studencki Akademii Muzycznej

znajdz nas na facebooku

Martyna Dąbrowska  – przewodnicząca
Katarzyna Jakubowicz – wiceprzewodnicząca
Agnieszka Grenda – sekretarz
Maja Małaszek – social media
Bartłomiej Czekaj – rzecznik Wydziału Twórczości, Interpretacji, Edukacji i Produkcji Muzycznej
Paweł Kalinowski – rzecznik Wydziału Wykonawstwa Instrumentalnego
Gabriela Juszczak – rzeczniczka Wydziału Sztuk Scenicznych
Malwina Ciesielska – rzeczniczka Wydziału Jazzu i Muzyki Estradowej

Skontaktuj się z nami – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Rada doktorantów

Lilianna Krych – przewodnicząca
Marcel Baliński – wiceprzewodniczący
Krystian Neścior

Organizacja roku akademickiego

 
ROK AKADEMICKI 2024/2025

Zarządzenie nr 1/2024 JM Rektor z dnia 3 stycznia 2024
w sprawie szczegółowej organizacji roku akademickiego 2024/2025
w Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi pobierz

   
SEMESTR ZIMOWY  
Zajęcia dydaktyczne 1.10.2024 – 27.01.2025
Sesja zimowa egzaminacyjna 28.01 – 9.02.2025
Sesja poprawkowa egzaminacyjna 17.02 – 23.02.2025
Ferie zimowe 23.12.2024 – 7.01.2025
Przerwa semestralna 10.02 – 16.02.2025
Dni wolne od pracy
(święta kościelne i państwowe)
1.11.2024, 11.11.2024, 6.01.2025
   
SEMESTR LETNI  
Zajęcia dydaktyczne 17.02 – 8.06.2025
Sesja letnia egzaminacyjna 9.06 – 22.06.2025
Sesja dyplomowa do 10.07.2025
Sesja poprawkowa egzaminacyjna
Sesja dyplomowa
13.09 – 21.09.2025
Ferie wiosenne 17.04 – 23.04.2025
Dni wolne od pracy
(święta kościelne i państwowe)
1.05.2025, 2.05.2025, 3.05.2025, 19.06.2025
   
EGZAMINY WSTĘPNE  
Studia stacjonarne I i II stopnia 23.06 – 6.07.2025
Studia niestacjonarne (pierwszy termin) 27–29.06.2025, 4–5.07.2025
Studia podyplomowe
Studia niestacjonarne (drugi termin)
19–21.09.2025

 
 

 
ROK AKADEMICKI 2025/2026

Zarządzenie nr 4/2025 JM Rektor z dnia 5 marca 2025
w sprawie szczegółowej organizacji roku akademickiego 2025/2026
w Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi pobierz

   
SEMESTR ZIMOWY  
Zajęcia dydaktyczne 1.10.2025 – 26.01.2026
Sesja zimowa egzaminacyjna 27.01 – 8.02.2026
Sesja poprawkowa egzaminacyjna 16.02 – 22.02.2026
Ferie zimowe 22.12.2025 – 06.01.2026
Przerwa semestralna 9.02 – 15.02.2026
Dni wolne od pracy
(święta kościelne i państwowe)
1.11.2025, 11.11.2025, 6.01.2026
   
SEMESTR LETNI  
Zajęcia dydaktyczne 16.02 – 7.06.2026
Sesja letnia egzaminacyjna 8.06 – 21.06.2026
Sesja dyplomowa do 10.07.2026
Sesja poprawkowa egzaminacyjna
Sesja dyplomowa
14.09 – 21.09.2026
Ferie wiosenne 02.04 – 8.04.2026
Dni wolne od pracy
(święta kościelne i państwowe)
1.05.2026, 3.05.2026, 4.06.2026
   
EGZAMINY WSTĘPNE  
Studia stacjonarne I i II stopnia 22.06 – 5.07.2026
Studia niestacjonarne (pierwszy termin) 26–28.06.2026, 3–5.07.2026
Studia podyplomowe
Studia niestacjonarne (drugi termin)
18–20.09.2026

Dom Studencki

ul. Żubardzka 2a (przy al. Włókniarzy), 91-032 Łódź
tel. +48 42 662 17 01

 
Dom Studencki AM w roku akademickim 2025/2026 będzie działać tradycyjnie od semestru zimowego.
  1. Do dyspozycji pozostaną cztery pokoje gościnne na parterze Domu Studenckiego oraz dwie sale wieloosobowe (8 i 6 miejsc) z przeznaczeniem dla studentów niestacjonarnych.
  2. Do dyspozycji studentów będzie 76 miejsc w pokojach dwuosobowych.
  3. Wnioski o zakwaterowanie należy składać do Uczelnianej Komisji Akademii Muzycznej w terminie od 1 czerwca do 25 sierpnia 2025 roku. Decyzja o przydziale miejsca w Domu Studenckim będzie podana na początku września 2025 roku.
  4. Po zatwierdzeniu listy przez Uczelnianą Komisję Akademii Muzycznej studenci będą zobowiązani do wpłaty zwrotnej kaucji do dnia 15 września 2025 roku w wysokości 850,00 zł na konto Banku Pekao SA:
    42 1240 3028 1111 0010 2036 6246 (koniecznie z dopiskiem: „KAUCJA DS”)
    Kaucja zwracana będzie studentom w terminie 30 dni od daty wykwaterowania się z akademika.
  5. Opłaty za zamieszkanie w Domu Studenta AM będą wnoszone indywidualnie przez studentów Akademii Muzycznej przelewem na konto do 10-tego dnia każdego miesiąca na konto wskazane w punkcie 4.
  6. Zakwaterowanie w Domu Studenckim następuje w dniach 29-30 września 2025 roku.

 

Zarządzenie nr 02/09/2024 JM Rektora
w sprawie aktualizacji Regulaminu Domu Studenckiego
POBIERZ

Regulamin Domu Studenckiego
Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów POBIERZ

Osoby, które zostały przyjęte na studia mogą starać się o miejsce w Domu Studenckim AM.
Zainteresowani proszeni są o wypełnienie podania oraz dostarczenie go do Domu Studenckiego

Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów POBIERZ

 

DOM STUDENCKI 1

Uczelnia dysponuje własnym Domem Studenckim w bezpośrednim sąsiedztwie Sali Koncertowej przy ul. Żubardzkiej 2a. W roku akademickim 2017/2018 budynek Domu Studenckiego został gruntownie odnowiony i przebudowany. Lokalizacja obiektu pozwala na dogodne połączenie komunikacyjne z Uczelnią i z centrum miasta. Jest to przestronny i nowocześnie wyposażony gmach, którego parter przystosowany jest do zamieszkania przez osoby niepełnosprawne.

DOM STUDENCKI 2

Personel domu stara się zapewnić mieszkańcom bezpieczeństwo przez całą dobę oraz jak najlepsze warunki do pracy i spędzania czasu wolnego. W weekendy miejsca w pokojach wieloosobowych mogą być wynajmowane studentom studiów zaocznych. Mamy im do zaoferowania tanie miejsca noclegowe w pokojach zbiorowych (sześcio- i ośmioosobowych), które wyposażone zostały w łóżka piętrowe. W okresie letniej kanikuły tj. od czerwca do końca września, akademik służy jako hotel lub schronisko młodzieżowe. W czasie wakacji możemy także organizować kilkudniowe narady, konferencje, sympozja, itp. W domu studenckim znajduje się świetlica, do dyspozycji mieszkańców przeznaczony jest parking dla 30 samochodów.

 
MIEJSCA NOCLEGOWE
Obiekt posiada ogółem 96 miejsc noclegowych, w tym 60 miejsc w pokojach 2-osobowych dla studentów oraz 14 miejsc w pokojach zbiorowych. Do dyspozycji przyjezdnych pedagogów przeznaczono 8 miejsc noclegowych w pokojach gościnnych.

Dom Studencki

 
WARUNKI HIGIENICZNO-SANITARNE
Wszystkie pokoje 2-osobowe posiadają zabudowę kuchenną oraz łazienkę o wysokim standardzie. Pokoje 3-osobowe znajdujące się na ostatniej kondygnacji posiadają wieloosobowe łazienki i toalety. Na parterze znajduje się ponadto toaleta dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz ogólnodostępne pomieszczenia pralni i suszarni.

Dom studencki Dom studencki

 
MIEJSCA DO PRACY I ĆWICZEŃ
Na trzech kondygnacjach budynku znajdują się po cztery pomieszczenia przeznaczone do ćwiczeń muzycznych. W sumie do dyspozycji mieszkańców akademika przygotowano i wyposażono w odpowiedni sprzęt meblowy 13 takich pomieszczeń.

 
MOŻLIWOŚĆ SAMODZIELNEGO PRZYGOTOWYWANIA POSIŁKÓW
Do tego celu służą nowocześnie wyposażone pomieszczenia kuchenne, które znajdują się na każdej kondygnacji budynku.

Dom studencki

 
DOSTĘP DO INTERNETU
Każdy z pokoi wyposażony jest w szerokopasmowe łącze internetowe, umożliwiające studentom i gościom podłączenie indywidualnych komputerów do sieci.

STYPENDIA w roku akademickim 2024/2025

 
STAWKI STYPENDIÓW W ROKU AKADEMICKIM 2024/2025

Stawki stypendiów w roku akademickim 2024/2025 POBIERZ

 

 
SPOSÓB SKŁADANIA WNIOSKÓW STYPENDIALNYCH W ROKU AKADEMICKIM 2024/2025

 
Drodzy Studenci,

każdy z Państwa zobowiązany jest w pierwszej kolejności wysłać do osoby odpowiedzialnej za dany Wydział czy specjalność w Dziale Nauczania skany dokumentów na wskazany poniżej adres e-mail.
Należy wysłać podpisany wniosek razem ze wszystkimi wymaganymi dokumentami. Dopiero po uzyskaniu z Działu Nauczania potwierdzenia, że wniosek jest kompletny, dokumenty można wysłać pocztą/kurierem bądź złożyć osobiście w Dziale Nauczania.

Wnioski o stypendia na rok 2024/2025 można składać od poniedziałku 14 października 2024.

 
Kontakt do wysłania dokumentów:
STUDIA STACJONARNE
  • WYDZIAŁ TWÓRCZOŚCI, INTERPRETACJI, EDUKACJI I PRODUKCJI MUZYCZNEJ
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • FORTEPIAN, ORGANY, KLAWESYN, MUZYKA KOŚCIELNA, INSTRUMENTY DAWNE, INSTRUMENTY JAZZOWE, WOKALISTYKA JAZZOWA I ESTRADOWA, WOKALISTYKA JAZZOWA, WOKALISTYKA ESTRADOWA
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • INSTRUMENTY SMYCZKOWE, INSTRUMENTY DĘTE, GITARA, HARFA, PERKUSJA, AKORDEON
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • WYDZIAŁ SZTUK SCENICZNYCH
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
STUDIA NIESTACJONARNE
  • MUZYKOTERAPIA, CHOREOGRAFIA I TECHNIKI TAŃCA, CHOREOGRAFIA, WOKALISTYKA JAZZOWA I ESTRADOWA, WOKALISTYKA JAZZOWA, WOKALISTYKA ESTRADOWA, SOMATYKA W TAŃCU I TERAPII
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
UWAGA!
  • Wnioski muszą być drukowane dwustronnie!
  • Są nowe wnioski o stypendium socjalne oraz stypendium rektora! Proszę nie drukować wniosków z poprzedniego roku!
 
Stypendium socjalne może otrzymać student,
którego dochód w 2023 roku na jedną osobę w rodzinie nie przekracza 1 570,50 zł netto.
Przeciętny dochód z pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych z 1 ha przeliczeniowego wyniósł w 2023 r. 5 451 zł

 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE
o świadczeniach dla studentów w roku akademickim 2024/2025 na stronie Ministerstwa Edukacji i Nauki ZOBACZ

 

PLIKI DO POBRANIA

UWAGA!!!
Dokumenty są dostępne dla osób zalogowanych do poczty uczelnianej.

REGULAMIN ŚWIADCZEŃ DLA STUDENTÓW

 
Załączniki do Regulaminu świadczeń dla studentów

Załącznik nr 1
Wniosek o przyznanie stypendium socjalnego

Załącznik nr 2
Wzór zaświadczenia z urzędu skarbowego o dochodzie członka rodziny podlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych

Załącznik nr 3
Oświadczenie o wysokości dochodu niepodlegającego opodatkowaniu

Załącznik nr 4
Oświadczenie o nieprowadzeniu wspólnego gospodarstwa domowego z żadnym z rodziców

Załącznik nr 5
Wniosek o ponowne przeliczenie dochodu

Załącznik nr 6
Wniosek o przyznanie stypendium specjalnego dla osób niepełnosprawnych

Załącznik nr 7
Wniosek o przyznanie jednorazowej zapomogi

Załącznik nr 8
Wniosek o przyznanie stypendium rektora

Załącznik nr 9
Szczegółowe warunki przyznawania stypendium rektora

Załącznik nr 10
Wykaz przedmiotów kierunkowych

Załącznik nr 11
Wezwanie do uzupełnienia braków formalnych

Załącznik nr 12
Wykaz dokumentacji niezbędnej do ustalenia wysokości dochodu

Załącznik nr 13
Zasady obliczania dochodu w rodzinie studenta

WSPÓŁPRACA MIEDZYNARODOWA

WSPÓŁPRACA MIEDZYNARODOWA

DYDAKTYKA

DYDAKTYKA

  • 1
  • 2
  • 3