Martyna Dąbrowska – przewodnicząca
Katarzyna Jakubowicz – wiceprzewodnicząca
Agnieszka Grenda – sekretarz
Maja Małaszek – social media
Bartłomiej Czekaj – rzecznik Wydziału Twórczości, Interpretacji, Edukacji i Produkcji Muzycznej
Paweł Kalinowski – rzecznik Wydziału Wykonawstwa Instrumentalnego
Gabriela Juszczak – rzeczniczka Wydziału Sztuk Scenicznych
Malwina Ciesielska – rzeczniczka Wydziału Jazzu i Muzyki Estradowej
Skontaktuj się z nami –
Lilianna Krych – przewodnicząca
Marcel Baliński – wiceprzewodniczący
Krystian Neścior
BIURO KARIER
Zarządzenie nr 1/2024 JM Rektor z dnia 3 stycznia 2024
w sprawie szczegółowej organizacji roku akademickiego 2024/2025
w Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
pobierz
SEMESTR ZIMOWY | |
Zajęcia dydaktyczne | 1.10.2024 – 27.01.2025 |
Sesja zimowa egzaminacyjna | 28.01 – 9.02.2025 |
Sesja poprawkowa egzaminacyjna | 17.02 – 23.02.2025 |
Ferie zimowe | 23.12.2024 – 7.01.2025 |
Przerwa semestralna | 10.02 – 16.02.2025 |
Dni wolne od pracy (święta kościelne i państwowe) |
1.11.2024, 11.11.2024, 6.01.2025 |
SEMESTR LETNI | |
Zajęcia dydaktyczne | 17.02 – 8.06.2025 |
Sesja letnia egzaminacyjna | 9.06 – 22.06.2025 |
Sesja dyplomowa | do 10.07.2025 |
Sesja poprawkowa egzaminacyjna Sesja dyplomowa |
13.09 – 21.09.2025 |
Ferie wiosenne | 17.04 – 23.04.2025 |
Dni wolne od pracy (święta kościelne i państwowe) |
1.05.2025, 2.05.2025, 3.05.2025, 19.06.2025 |
EGZAMINY WSTĘPNE | |
Studia stacjonarne I i II stopnia | 23.06 – 6.07.2025 |
Studia niestacjonarne (pierwszy termin) | 27–29.06.2025, 4–5.07.2025 |
Studia podyplomowe Studia niestacjonarne (drugi termin) |
19–21.09.2025 |
Zarządzenie nr 6/2023 JM Rektor z dnia 21 lutego 2023
w sprawie szczegółowej organizacji roku akademickiego 2023/2024
w Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
pobierz
SEMESTR ZIMOWY | |
Zajęcia dydaktyczne | 1.10.2023 – 28.01.2024 |
Sesja zimowa egzaminacyjna | 29.01 – 11.02.2024 |
Sesja poprawkowa egzaminacyjna | 19.02 – 29.02.2024 |
Ferie zimowe | 21.12.2023 – 02.01.2024 |
Przerwa semestralna | 12.02 – 18.02.2024 |
Dni wolne od pracy (święta kościelne i państwowe) |
1.11.2023, 11.11.2023, 6.01.2024 |
SEMESTR LETNI | |
Zajęcia dydaktyczne | 19.02 – 7.06.2024 |
Sesja letnia egzaminacyjna | 8.06 – 21.06.2024 |
Sesja dyplomowa | do 7.07.2024 |
Sesja poprawkowa egzaminacyjna Sesja dyplomowa |
12.09 – 22.09.2024 |
Ferie wiosenne | 28.03 – 2.04.2024 |
Dni wolne od pracy (święta kościelne i państwowe) |
1.05.2024, 3.05.2024, 30.05.2024 |
EGZAMINY WSTĘPNE | |
Studia stacjonarne I i II stopnia | 22.06 – 5.07.2024 |
Studia niestacjonarne (pierwszy termin) | 21–23.06.2024, 28–30.06.2024 |
Studia podyplomowe Studia niestacjonarne (drugi termin) |
20–22.09.2024 |
ul. Żubardzka 2a (przy al. Włókniarzy), 91-032 Łódź
tel. +48 42 662 17 01
Zarządzenie nr 02/09/2024 JM Rektora
w sprawie aktualizacji Regulaminu Domu Studenckiego POBIERZ
Regulamin Domu Studenckiego
Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów POBIERZ
Osoby, które zostały przyjęte na studia mogą starać się o miejsce w Domu Studenckim AM.
Zainteresowani proszeni są o wypełnienie podania oraz dostarczenie go do Domu Studenckiego
Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów POBIERZ
Uczelnia dysponuje własnym Domem Studenckim w bezpośrednim sąsiedztwie Sali Koncertowej przy ul. Żubardzkiej 2a. W roku akademickim 2017/2018 budynek Domu Studenckiego został gruntownie odnowiony i przebudowany. Lokalizacja obiektu pozwala na dogodne połączenie komunikacyjne z Uczelnią i z centrum miasta. Jest to przestronny i nowocześnie wyposażony gmach, którego parter przystosowany jest do zamieszkania przez osoby niepełnosprawne.
Personel domu stara się zapewnić mieszkańcom bezpieczeństwo przez całą dobę oraz jak najlepsze warunki do pracy i spędzania czasu wolnego. W weekendy miejsca w pokojach wieloosobowych mogą być wynajmowane studentom studiów zaocznych. Mamy im do zaoferowania tanie miejsca noclegowe w pokojach zbiorowych (sześcio- i ośmioosobowych), które wyposażone zostały w łóżka piętrowe. W okresie letniej kanikuły tj. od czerwca do końca września, akademik służy jako hotel lub schronisko młodzieżowe. W czasie wakacji możemy także organizować kilkudniowe narady, konferencje, sympozja, itp. W domu studenckim znajduje się świetlica, do dyspozycji mieszkańców przeznaczony jest parking dla 30 samochodów.
MIEJSCA NOCLEGOWE
Obiekt posiada ogółem 96 miejsc noclegowych, w tym 60 miejsc w pokojach 2-osobowych dla studentów oraz 14 miejsc w pokojach zbiorowych. Do dyspozycji przyjezdnych pedagogów przeznaczono 8 miejsc noclegowych w pokojach gościnnych.
WARUNKI HIGIENICZNO-SANITARNE
Wszystkie pokoje 2-osobowe posiadają zabudowę kuchenną oraz łazienkę o wysokim standardzie. Pokoje 3-osobowe znajdujące się na ostatniej kondygnacji posiadają wieloosobowe łazienki i toalety. Na parterze znajduje się ponadto toaleta dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz ogólnodostępne pomieszczenia pralni i suszarni.
MIEJSCA DO PRACY I ĆWICZEŃ
Na trzech kondygnacjach budynku znajdują się po cztery pomieszczenia przeznaczone do ćwiczeń muzycznych. W sumie do dyspozycji mieszkańców akademika przygotowano i wyposażono w odpowiedni sprzęt meblowy 13 takich pomieszczeń.
MOŻLIWOŚĆ SAMODZIELNEGO PRZYGOTOWYWANIA POSIŁKÓW
Do tego celu służą nowocześnie wyposażone pomieszczenia kuchenne, które znajdują się na każdej kondygnacji budynku.
DOSTĘP DO INTERNETU
Każdy z pokoi wyposażony jest w szerokopasmowe łącze internetowe, umożliwiające studentom i gościom podłączenie indywidualnych komputerów do sieci.
Stawki stypendiów w roku akademickim 2024/2025 POBIERZ
każdy z Państwa zobowiązany jest w pierwszej kolejności wysłać do osoby odpowiedzialnej za dany Wydział czy specjalność w Dziale Nauczania skany dokumentów na wskazany poniżej adres e-mail.
Należy wysłać podpisany wniosek razem ze wszystkimi wymaganymi dokumentami. Dopiero po uzyskaniu z Działu Nauczania potwierdzenia, że wniosek jest kompletny, dokumenty można wysłać pocztą/kurierem bądź złożyć osobiście w Dziale Nauczania.
Wnioski o stypendia na rok 2024/2025 można składać od poniedziałku 14 października 2024.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE
o świadczeniach dla studentów w roku akademickim 2024/2025 na stronie Ministerstwa Edukacji i Nauki ZOBACZ
Załączniki do Regulaminu świadczeń dla studentów
Załącznik nr 1
Wniosek o przyznanie stypendium socjalnego
Załącznik nr 2
Wzór zaświadczenia z urzędu skarbowego o dochodzie członka rodziny podlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych
Załącznik nr 3
Oświadczenie o wysokości dochodu niepodlegającego opodatkowaniu
Załącznik nr 4
Oświadczenie o nieprowadzeniu wspólnego gospodarstwa domowego z żadnym z rodziców
Załącznik nr 5
Wniosek o ponowne przeliczenie dochodu
Załącznik nr 6
Wniosek o przyznanie stypendium specjalnego dla osób niepełnosprawnych
Załącznik nr 7
Wniosek o przyznanie jednorazowej zapomogi
Załącznik nr 8
Wniosek o przyznanie stypendium rektora
Załącznik nr 9
Szczegółowe warunki przyznawania stypendium rektora
Załącznik nr 10
Wykaz przedmiotów kierunkowych
Załącznik nr 11
Wezwanie do uzupełnienia braków formalnych
Załącznik nr 12
Wykaz dokumentacji niezbędnej do ustalenia wysokości dochodu
Załącznik nr 13
Zasady obliczania dochodu w rodzinie studenta
WSPÓŁPRACA MIEDZYNARODOWA
DYDAKTYKA
poniedziałek | 11.00 – 14.00 |
wtorek | 11.00 – 14.00 |
środa | nieczynne |
czwartek | 11.00 – 14.00 |
piątek | 11.00 – 14.00 |
poniedziałek | nieczynne |
wtorek | 11.00 – 14.00 |
środa | nieczynne |
czwartek | 11.00 – 14.00 |
piątek | 11.00 – 14.00 |
sobota | dyżury zmienne informacji udziela Pani mgr Katarzyna Lewińska pod adresem |
mgr Joanna Podlasiak, tel. 42 662 16 65, tel. wew. 665
mgr Joanna Dąbrowska, tel. 42 662 16 11, tel wew. 611
mgr Joanna Tadeusiak, tel. 42 662 16 12, tel. wew. 612
mgr Magdalena Moraczewska, tel. 42 662 16 13, tel. wew. 613
mgr Rui Liu (poniedziałek, wtorek, czwartek)
mgr inż. Magdalena Szymańska, tel. 42 662 16 14, tel. wew. 614
mgr Patryk Jadczak (środa i piątek)
mgr Katarzyna Lewińska, tel. kom. 664 041 001
mgr Rafał Maciejewski, tel. 42 662 16 72, tel. wew. 672
mgr Joanna Podlasiak, tel. 42 662 16 65, tel. wew. 665
mgr inż. Magdalena Szymańska, tel. 42 662 16 14, tel. wew. 614