Dzień Alternatywnej Myśli Muzycznej
- 21
- marca 2025
  21 marca 2025, piątek, godz. 10.00-18.00
  Budynek ROKEiDM przy al. 1 Maja 4
  Budynek Sali Koncertowej przy ul. Żubardzkiej 2a
 
  Pedagodzy Zakładu Badań nad Percepcją Słuchową Muzyki zapraszają Studentów i Pedagogów Uczelni (oraz wszystkich zainteresowanych 😉) do wzięcia udziału w grze terenowej! W pierwszy dzień wiosny rozwijaj słuch, wyobraźnię i umiejętności analityczne!
 
  HARMONOGRAM
- 10.00-17.00 – rejestracja uczestników: losowanie godeł, pobieranie i oddawanie Kart odpowiedzi (w Biurach Konkursu na parterze budynku przy al. 1 Maja 4 i na parterze budynku przy ul. Żubardzkiej 2a)
- 10.00-18.00 – czas na rozwiązywanie zadań ukrytych pod kodami QR w obu budynkach
- 18.00 – ostateczny termin oddania Kart odpowiedzi do Biur Konkursu
- 18.00-20.00 – zliczanie punktów i głosów przez Jury Konkursu
- 20.00 – ogłoszenie wyników na stronie internetowej i Facebooku Uczelni
 
  Q&A
- Q: Czy zadania trzeba rozwiązywać samodzielnie?
 A: Nie! W grze można wziąć udział w Drużynach złożonych z 2-4 osób. Możesz nawet zaprosić do Drużyny swojego ulubionego pedagoga! A jeśli chcesz, możesz grać solo…
- Q: Czy wszyscy będą wiedzieć, jak mi poszło?
 A: Nie. Uczestnicy i Drużyny podczas gry posługują się godłami. Natomiast jeśli coś wygrasz – ujawnimy Twoje dane.
- Q: Czy potrzebuję papieru nutowego do rozwiązywania zadań?
 A: Nie. Ale potrzebujesz urządzenia z dostępem do internetu i aplikacją do skanowania kodów QR.
- Q: Ile mam czasu na rozwiązanie zadań?
 A: Zanim zaczniesz rozwiązywać, zgłoś się do jednego z dwóch Biur Konkursu i pobierz Kartę odpowiedzi. Zadania będą dostępne od 10.00 do 18.00, więc masz dużo czasu na szukanie i rozwiązywanie. Może nawet zdążysz w międzyczasie pójść na zajęcia 😉! Kartę odpowiedzi można pobrać najpóźniej o 17.00, a oddać najpóźniej o 18.00.
- Q: Czy mogę zostać autorem zadań konkursowych?
 A: Tak! Przeczytaj, w jaki sposób stworzyć i zgłosić zadanie słuchowe.
Regulamin konkursu PYTANIE – ODPOWIEDŹ
   
 
 
                                                             
                                                            

