Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Międzynarodowego Sympozjum dla Instrumentów Dętych „Sztuka wykonawstwa partii orkiestrowych”, które odbędzie się w dniach 16-17 grudnia 2023 w Akademii Muzycznej w Łodzi. Podobnie jak w ubiegłych latach, tematem przewodnim wydarzenia jest doskonalenie umiejętności oraz wymiana doświadczeń w zakresie wykonawstwa partii orkiestrowych. Zagadnienia te, choć kluczowe dla zrównoważonego rozwoju młodych instrumentalistów, nie są często traktowane równorzędnie z repertuarem solowym. W swoich założeniach nasze sympozjum ma uświadomić uczniom i studentom, jak wielką wagę dla organizacji codziennych działań ma świadomość specyfiki pracy w orkiestrze.
W ramach wydarzenia zaplanowano:
HARMONOGRAM SYMPOZJUM – sobota, 16 grudnia 2023
HARMONOGRAM SYMPOZJUM – niedziela, 17 grudnia 2023
TRĄBKA
RÓG
PUZON
TUBA
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY pobierz plik .doc
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY pobierz plik .pdf
Koszt uczestnictwa wynosi 200 zł (w przypadku uczestnictwa w jednym dniu 120 zł). Studenci Akademii Muzycznej w Łodzi mogą bezpłatnie uczestniczyć w sympozjum. Wpłat należy dokonywać w terminie do 8 grudnia 2023 na konto:
Fundacja „Muzyka do Potęgi”
ul. Tyrolska 3a, 90–020 Wiśniowa Góra
nazwa banku: Nest Bank
numer konta: 26 2530 0008 2059 1055 7420 0001
W tytule płatności: Darowizna Sympozjum
Zgłoszenia wraz z dowodem wpłaty prosimy przesyłać do dnia 8 grudnia 2023 roku na adres email:
Regionalny Ośrodek Kultury, Edukacji i Dokumentacji Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
wstęp wolny
Utwory współczesnych młodych kompozytorek i kompozytorów coraz częściej wychodzą poza dźwięk. Tworzenie z wykorzystaniem warstwy wideo, gestu czy ruchu jest tendencją, którą można zaobserwować od wielu lat i której popularność cały czas rośnie. Liczne przykłady zastosowania tych środków odnajdziemy w kompozycjach Kuby Krzewińskiego, gościa 82. edycji Musica Moderna. Jak mogliśmy przeczytać w książce programowej 66. Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej Warszawska Jesień: „Interesuje go dotyk jako geneza dźwięku oraz medium jego percepcji, dotyk jako źródło bogatego spektrum brzmień związanych z intymnością, dotyk jako naturalne medium komunikacji międzyludzkiej obciążone rozmaitymi kulturowymi tabu”. Artysta jest jedną z najbardziej wyrazistych postaci młodego pokolenia, a jego utwory były prezentowane na takich festiwalach, jak wspomniana Warszawska Jesień czy Musica Polonica Nova.
Głos młodych wyraźnie zaznaczy się zresztą w całym programie jesiennej Moderny. Rozpocznie się projektem dyrygencko-kompozytorskim zainicjowanym przez dyrygenta Dawida Bera. Studenci i studentki kierunku edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej zmierzą się z utworami swoich koleżanek i kolegów, reprezentującymi rozmaite pomysły, estetyki i problemy wykonawcze, napisanymi specjalnie z myślą o tym wydarzeniu. O efektach tej współpracy będzie można przekonać się na koncercie 30 listopada.
Oprócz stałego punktu programu festiwalu – „Koncertu Młodych” z utworami studentek i studentów kompozycji (12 grudnia) – przed publicznością zaprezentuje się Alert Ensemble (14 grudnia). Członkowie tego nowo powstałego zespołu kształcą się w różnych uczelniach muzycznych w Polsce, a okazją do ich spotkania były tegoroczne Wakacyjne Kursy Nowej Muzyki dla Wykonawców w Bydgoszczy. Sympatię do muzyki najnowszej podzielają również klarnecista Dominik Domińczak i akordeonista Aleksander Stachowski, tworzący Aldo Duo. Artyści od wielu lat budują repertuar przede wszystkim z dedykowanych im kompozycji, a 13 grudnia zaprezentują wybór utworów z warstwą elektroniczną.
Kontrapunktem będzie występ Nowicki Duo (11 grudnia) – projektu stosunkowo młodego, bo powstałego przed dwoma laty, ale zainicjowanego przez artystów bardzo zasłużonych dla muzyki nowej. Tworzą go bracia, Paweł i Piotr Nowiccy, będący też członkami Kwartludium – zespołu, który we wrześniu otrzymał Nagrodę Honorową Związku Kompozytorów Polskich za 20-letnią konsekwentną promocję najnowszej muzyki polskiej i światowej.
dr hab. Artur Zagajewski, prof. AM
Kierownik Katedry Kompozycji Akademii Muzycznej w Łodzi
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego, w ramach programu „Muzyka”, realizowanego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca.
koncert kameralny
30 listopada 2023 roku, czwartek, godz. 18.00
Sala Kameralna Akademii Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
wstęp wolny
w programie utwory
Michała Wiosny, Miłosza Kowalewskiego, Gabriela Flisa, Aleksandra Duńca, Piotra Grzelaka, Syntii Chojnowskiej, Pawła Stypułkowskiego, Wojciecha Ilskiego
Więcej informacji ZOBACZ
koncert kameralny
11 grudnia 2023 roku, poniedziałek, godz. 18.15
Sala Kameralna Akademii Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
wstęp wolny
w programie utwory
Tadeusza Wieleckiego, Artura Kroschela, Macieja Jabłońskiego, Piotra Peszata, Artura Zagajewskiego
Więcej informacji ZOBACZ
koncert kameralny
12 grudnia 2023 roku, wtorek, godz. 18.00
Sala Kameralna Akademii Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
wstęp wolny
w programie utwory
Heleny Pyłki, Mikołaja Więckowskiego, Huberta Polańskiego, Hanny Ważnej, Franciszka Puka, Jakuba Sofińskiego, Piotra Grzelaka, Michała Wiosny, Gabriela Flisa
Więcej informacji ZOBACZ
koncert kameralny
13 grudnia 2023 roku, środa, godz. 18.00
Sala Kameralna Akademii Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
wstęp wolny
w programie utwory
Olgi Hans, Wojciecha Glądysa, Artura Zagajewskiego, Jakuba Junga, Wojciecha Lemańskiego
Więcej informacji ZOBACZ
Utwór Ciemne i szare naoczności Olgi Hans został dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego, w ramach programu „Zamówienia kompozytorskie”, realizowanego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca.
14 grudnia 2023, czwartek, godz. 11.00
Laboratorium Dźwięku, ROKEiDM, al. 1 Maja 4
wstęp wolny
w programie utwory
Olgi Hans, Wojciecha Glądysa, Artura Zagajewskiego, Jakuba Junga, Wojciecha Lemańskiego
Więcej informacji ZOBACZ
14 grudnia 2023, czwartek, godz. 18.00
Sala Kameralna Akademii Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
wstęp wolny
w programie utwory
Wojciecha Glądysa, Rebeki Saunders, Salvatora Sciarrina, Aleksandra Kościowa, Francesca Filideiego, Pierre’a Bouleza
Więcej informacji ZOBACZ
Regionalny Ośrodek Kultury, Edukacji i Dokumentacji Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
Klubokawiarnia Ignorantka, ul. Legionów 22
Serię koncertów 84. Musica Moderna poprzedzi spotkanie z duńskim kompozytorem, performerem i twórcą instalacji, pracującym na pograniczu muzyki instrumentalnej i elektronicznej, wideo i performansu, Simonem Steen-Andersenem.
Poza koncertem z kameralnymi utworami wykładowców łódzkiej Akademii, tę odsłonę festiwalu zdominują multimedia i elektronika: pokaz studenckich etiud filmowych w zaprzyjaźnionej klubokawiarni Ignorantka, koncert Studia Komputerowego Muzyki Elektronicznej czy multimedialna instalacja Marty Śniady.
Muzykę z udziałem mediów elektronicznych zaprezentuje również specjalizujące się w prezentacji twórczości najnowszej wrocławskie trio Ensemble Kompopolex. Przed koncertem odbędzie się rozmowa z artystami..
Na wszystkie wydarzenia festiwalu wstęp wolny.
Klubokawiarnia Ignorantka
4 grudnia 2024, środa, godz. 12.00
Laboratorium Dźwięku, ROKEiDM, al. 1 Maja 4
wstęp wolny
Więcej informacji
5 grudnia 2024, czwartek, godz. 18.00
Klubokawiarnia Ignorantka, ul. Legionów 22
wstęp wolny
w programie etiudy
Natalii Barcikowskiej, Antoniny Bartyś, Aleksandra Borosia, Gabriela Flisa, Alicji Gury, Julii Horszwald, Wojciecha Ilskiego, Alicji Janowskiej, Magdaleny Juroszek, Niny Kubasiak, Mateusza Kucharskiego, Oliwii Kwiatkowskiej, Jacka Partyki, Mateusza Piróga, Huberta Polańskiego, Jakuba Sofińskiego, Zofii Starosty, Marii Stefańskiej, Wiktora Szklarza, Antoniego Syzdóła, Oliwii Warnel, Hanny Ważnej, Mikołaja Więckowskiego, Patrycji Wojsznis, Aleksandry Żakowskiej
Więcej informacji
9 grudnia 2024, poniedziałek, godz. 18.15
Sala Kameralna Akademii Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
wstęp wolny
w programie utwory
Olgi Hans, Macieja Kabzy, Sławomira Kaczorowskiego, Grzegorza Łapińskiego
Więcej informacji
11 grudnia 2024, środa, godz. 18.00
Sala Kameralna Akademii Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
wstęp wolny
w programie utwory
Katariny Gryvul, Rafała Ryterskiego, Kelley Sheehan, Stellan Veloce
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego, w ramach programu „Muzyka”, realizowanego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca.
Więcej informacji
12 grudnia 2024, czwartek, godz. 10.00-18.00
Sala Konferencyjna Akademii Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
wstęp wolny
Projekt sfinansowany w ramach Krajowego Planu Odbudowy przez Unię Europejską Next Generation EU.
Projekt dofinansowany z Funduszu Popierania Twórczości Stowarzyszenia Autorów ZAiKS.
Więcej informacji
12 grudnia 2024, czwartek, godz. 18.00
Sala Kameralna Akademii Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
wstęp wolny
w programie utwory
Małgorzaty Cybulskiej, Gabriela Flisa, Anny Kozy, Jacka Partyki, Jakuba Pękali, Jakuba Piątkowskiego, Karoliny Potrzebskiej, Franciszek Puka, Krzysztofa Sadeckiego, Marii Stefańskiej, Janusza Szewczyka, Iwo Tylmana, Hanny Ważnej
Więcej informacji
Regionalny Ośrodek Kultury, Edukacji i Dokumentacji Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
Pałac Akademii Muzycznej w Łodzi, ul. Gdańska 32
Sala Koncertowa Akademii Muzycznej w Łodzi, ul. Żubardzka 2a
Cyrk pod Zielonym Xiężycem, ul. Rewolucji 1905 r. 10
Kilka lat temu w łódzkiej Akademii Muzycznej powstał zespół muzyki nowej pod kierownictwem Macieja Koczura. Grupa, która przyjęła nazwę SoundCheck – New Music Ensemble, została zaproszona do udziału w 34. edycji festiwalu Musica Polonica Nova, odbywającej się w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu. Specjalnie na tę okazję SoundCheck przygotował program złożony w większości z nowych utworów – wśród nich znalazły się kompozycje Rafała Augustyna, Wojciecha Glądysa, Andrzeja Kwiecińskiego, Jacka Sotomskiego i Marty Śniady. W Łodzi usłyszymy je na koncercie 16 kwietnia i ten mocny akcent zainauguruje 83. festiwal Musica Moderna.
Cytry węgierska, krzyżowa i akordowa, cymbały chińskie, psalterium, banjo, valiha, guzheng, autoharfa i lap steel guitar – dźwięki tych instrumentów zabrzmią 22 kwietnia. Gościem wiosennej Moderny będzie bowiem Wojciech Błażejczyk, kompozytor i gitarzysta, którego twórczość cechuje brzmieniowa oryginalność wynikająca z poszukiwań dźwiękowych, wspartych wykorzystaniem wyrafinowanej elektroniki. Konwencjonalne instrumentarium twórca chętnie zastępuje zużytymi przedmiotami codziennego użytku, tak zwanymi obiektofonami, co stało się jednym z wyróżników jego działań artystycznych. Na poniedziałkowym koncercie zaprezentuje Muzykę strun – fragment innego projektu, który rozwija konsekwentnie od wielu lat. Rozmaite efekty połączeń elektroniki i instrumentów akustycznych poznamy również w środę, 24 kwietnia, na koncercie Studia Komputerowego Muzyki Elektronicznej, będącego przestrzenią eksperymentów w zakresie technologii komputerowej. Tego samego dnia, w Pałacu Akademii Muzycznej, zaprezentowane zostaną instalacje dźwiękowe, które już na stałe zagościły w programach festiwalu.
Musica Moderna pozostaje zdominowana przez najnowszą twórczość młodych kompozytorek i kompozytorów. Potwierdzi to aż siedem koncertów dyplomowych. Polecamy je szczególnej uwadze, bo młodzi artyści i artystki wypracowali już w większości charakterystyczne style i – co najważniejsze – mają pomysły na swoją muzykę.
dr hab. Artur Zagajewski, prof. AM
Kierownik Katedry Kompozycji Akademii Muzycznej w Łodzi
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego, w ramach programu „Muzyka”, realizowanego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca.
16 kwietnia 2024 roku, wtorek, godz. 18.00
Sala Koncertowa Akademii Muzycznej w Łodzi, ul. Żubardzka 2a
wejściówki: 20 zł
w programie
utwory Wojciecha Glądysa, Artura Zagajewskiego, Andrzeja Kwiecińskiego, Rafała Augustyna, Jacka Sotomskiego i Marty Śniady
Więcej informacji ZOBACZ
22 kwietnia 2024 roku, poniedziałek, godz. 18.15
Sala Kameralna Akademii Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
wstęp wolny
w programie
wykład i koncert z utworami Wojciecha Błażejczyka
Więcej informacji ZOBACZ
23 kwietnia 2024 roku, wtorek, godz. 18.00
Sala Kameralna Akademii Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
wstęp wolny
w programie
utwory Mikołaja Więckowskiego, Huberta Polańskiego, Hanny Ważnej, Aleksandra Borosia, Gabriela Flisa, Wojciecha Ilskiego, Krzysztofa Sadeckiego
Więcej informacji ZOBACZ
koncert kameralny
24 kwietnia 2024, środa, godz. 18.00
Sala Kameralna Akademii Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
wstęp wolny
w programie
utwory
Grzegorza Żyłki, Michała Wiosny, Alicji Janowskiej, Niny Kubasiak, Marcina Murawskiego, Marka Rybińskiego, Mikołaja Więckowskiego, Huberta Polańskiego, Macieja Nowackiego, Hanny Ważnej, Jacka Partyki, Marii Łojko, Franka Mauceriego, Macieja Walczaka, Wojciecha Lemańskiego, Krzysztofa Sadeckiego
Więcej informacji ZOBACZ
24 kwietnia 2024, środa
Pałac Akademii Muzycznej w Łodzi, ul. Gdańska 32
wstęp wolny
Więcej informacji ZOBACZ
25 kwietnia 2024, czwartek, godz. 18.00
Sala Kameralna Akademii Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
wstęp wolny
w programie
utwory Jakuba Sofińskiego i Grzegorza Żyłki
Więcej informacji ZOBACZ
26 kwietnia 2024, piątek, godz. 19.30
Cyrk pod Zielonym Xiężycem, ul. Rewolucji 1905 r. 10
wstęp wolny
w programie
utwory Miłosza Kowalewskiego
Więcej informacji ZOBACZ
27 kwietnia 2024, sobota, godz. 18.00
Sala Kameralna Akademii Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
wstęp wolny
w programie
utwory Pawła Stypułkowskiego i Michała Wiosny
Więcej informacji ZOBACZ
14 maja 2024, wtorek, godz. 18.00
Sala Koncertowa Akademii Muzycznej w Łodzi, ul. Żubardzka 2a
wejściówki: 20 zł
w programie
utwory Syntii Chojnowskiej i Piotra Grzelaka
Więcej informacji ZOBACZ
SZTUKA BIZNESU. Działalność gospodarcza – Prawo – Podatki to cykl warsztatów i wykładów dla studentów Akademii Muzycznej w Łodzi. W ramach spotkań z ekspertami grupy UNI-LEX uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu m.in. strategicznego planowania biznesu artystycznego, prawa własności intelektualnej, kwestii podatkowych w działalności artystycznej oraz sposobów rozwiązywania problemów prawnych i podatkowych.
Każdy uczestnik, który weźmie udział w co najmniej 3 spotkaniach, otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo.
Prosimy o wypełnienie formularza PRZEJDŹ
Spotkania odbywają się raz w miesiącu, w wybraną środę, w godzinach 17.00-18.00
Aula (Sala 3.30), ROKEiDM, al. 1 Maja 4
Temat:
Znaczenie strategii biznesowej w branży artystycznej. Wsparcie prawne i podatkowe – umiejętny dobór ekspertów
Specjaliści:
Więcej informacji
Temat:
Ochrona własności intelektualnej. Zagadnienia z zakresu prawa autorskiego
Specjaliści:
Więcej informacji
Temat:
Zbywanie praw autorskich. Kluczowe elementy skutecznych umów
Specjaliści:
Więcej informacji
Temat:
Dochodowy charakter praw autorskich. VAT i podatek dochodowy w działalności artystycznej
Specjaliści:
Więcej informacji
Temat:
Planowanie podatkowe w branży artystycznej – minimalizacja obciążeń. Zarządzanie ryzykiem prawno-podatkowym
Specjaliści:
Więcej informacji
Temat:
Negocjacje w branży artystycznej – umowy partnerskie i o współpracy. Rozstrzyganie sporów w dziedzinie własności intelektualnej
Specjaliści:
Więcej informacji
Temat:
Ocena mocnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń w działalności artystycznej. Księgowy jako partner w prowadzeniu bezpiecznego biznesu
Specjaliści:
Więcej informacji
HARMONOGRAM SPOTKAŃ POBIERZ
16-19 października 2023
Sala Kameralna Akademii Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
Wstęp dla studentów Akademii Muzycznej w Łodzi
Reżyser, pedagog, aktor. Absolwent PWST im. L. Solskiego w Krakowie, Wydziały Zamiejscowe we Wrocławiu. Od IV roku studiów występował na scenach teatralnych (Teatr im. C. K. Norwida w Jeleniej Górze, Teatr Polski we Wrocławiu). Od 1995 roku reżyseruje muzyczne spektakle teatralne, koncerty i widowiska telewizyjne. Jest jednym z najwybitniejszych reżyserów teatru muzycznego w Polsce, reprezentuje nowe myślenie o teatrze muzycznym – poszukiwanie „trzeciej drogi”, próbę wypełnienia luki pomiędzy klasyczną operą czy operetką a typowym broadwayowskim musicalem.
W latach 2002-2006 dyrektor Teatru Muzycznego CAPITOL. W roku 2006 dyrektor artystyczny 27. Przeglądu Piosenki Aktorskiej. Z PPA i Capitolem współpracuje na stałe. Zrealizował tu „Kombinat” na podstawie utworów Republiki (Gala 23. Przeglądu Piosenki Aktorskiej, 2002), „Operę za trzy grosze” Brechta/Weilla (premiera 2002, nagroda dla najlepszego spektaklu na 2. Festiwalu Teatrów Muzycznych Gdynia 2009), show muzyczny „Gorączka” na podstawie przebojów Elvisa Presleya (na zlecenie TVP, z okazji jubileuszu 40-lecia wrocławskiego ośrodka Telewizji Polskiej), „Mandarynki i pomarańcze” – poezję Juliana Tuwima z muzyką Leszka Możdżera (Gala 24. Przeglądu Piosenki Aktorskiej, 2003), „West Side Story” Bernsteina (premiera 25. PPA, 2004) oraz „Galerię” – piosenki Jacka Kaczmarskiego (wydarzenie 25. PPA), „Scat, czyli od pucybuta do milionera” z muzyką Leszka Możdżera (prapremiera 2005) – pierwszy na świcie musical bez słów, „Steruj krwią swoją do oceanu spokoju – piosenki Marka Grechuty” (Gala 28. PPA, 2007), „Grę szklanych paciorków” (Gala jubileuszowego 30. PPA, 2009), „Idiotę” wg powieści Fiodora Dostojewskiego (2009), „Frankensteina” (2011), „Tak jest – piosenki Jacques’a Brela” (Gala 33. PPA, 2012) oraz – na otwarcie Capitolu po przebudowie – „Mistrza i Małgorzatę” wg powieści Michaiła Bułhakowa (2013). W 2018 roku wyreżyserował tam „Blaszany bębenek” wg Guntera Grassa, a w 2023 „A statek płynie” wg filmu Federico Felliniego pod tym samym tytułem.
Reżyseruje w wielu teatrach w Polsce, ważne realizacje stworzył w Teatrze Muzycznym w Gdyni, gdzie wystawił m.in. polską prapremierę „Hair”, transoperę „Sen Nocy Letniej”, „Lalkę” i „Chłopów”.
14 listopada 2023, wtorek, godz. 16.00
Budynek Sali Koncertowej Akademii Muzycznej w Łodzi, ul. Żubardzka 2a, sala –1.27
15 listopada 2023, środa, godz. 10.00
Sala Kameralna Akademii Muzycznej w Łodzi, al. 1 Maja 4
wstęp wolny
Rudi Mahall, Kasper Tom Christiansen, Marek Kądziela, Kamila Drabek, Piotr Scholz, Grzegorz Tarwid, Jakub Mielcarek
14 listopada 2023 – szczegółowy program dnia
15 listopada 2023 – szczegółowy program dnia
z przyjemnością mamy zaszczyt zaprosić do udziału w I Konferencji Doktorantów organizowanej przez Akademię Muzyczną im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi. Wydarzenie obędzie się 29 listopada 2023 roku w Pałacu Akademii Muzycznej (ul. Gdańska 32) jako towarzyszące 11. edycji AŻ Festiwalu (18 listopada – 3 grudnia 2023). Opiekę merytoryczną nad przedsięwzięciem sprawuje Pani dr hab. Anna Liszewska, prof. AM.
Konferencja jest otwarta dla wszystkich doktorantów (zarówno uczestników Szkół Doktorskich jak i realizujących przewód doktorski w trybie eksternistycznym) prowadzących badania w łódzkich uczelniach wyższych.
Konferencja będzie okazją do przedstawienia przez Doktorantów referatów, przeprowadzenia dyskusji z nimi związanych, a przede wszystkim wymiany doświadczeń i szansą na nawiązanie nowych kontaktów artystyczno-naukowych oraz zacieśnienia współpracy międzyuczelnianej.
Z racji kierowania zaproszenia do przedstawicieli różnorodnych środowisk zarówno artystycznych, jak i naukowych, chcemy zachować szerokie spektrum oraz interdyscyplinarny charakter tematów referatów. Preferowane zagadnienia to te związane z szeroko rozumianą sztuką i kulturą lub z okolicznością 600-lecia miasta Łodzi. Prosimy by wystąpienie trwało nie dłużej niż 25 minut. Przygotowany zostanie folder zawierający abstrakty referatów oraz krótkie biogramy uczestników.
Zakwaterowanie, koszty przejazdu i utrzymania pokrywają uczestnicy.
Uzupełniony formularz zgłoszeniowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych (RODO) proszę przesyłać na adres mailowy
Z wyrazami szacunku,
Julian Paprocki
Przewodniczący Rady Doktorantów
Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
I Konferencja Doktorantów – karta zgłoszenia i RODO pobierz plik .docx