Image
Image

MUZYKA – MEDIA – MARKETING

7. Konferencja naukowo-artystyczna

 
18-19 marca 2025, wtorek-środa

Sala 31, Pałac Akademii Muzycznej w Łodzi, ul. Gdańska 32
wstęp wolny

 
Muzyka – Media – Marketing

 
Koło Naukowe Dziennikarstwa i Krytyki Muzycznej Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi zaprasza do uczestnictwa w 7. Konferencji naukowo-artystycznej „Muzyka – Media – Marketing”, która odbędzie się stacjonarnie w Pałacu Akademii Muzycznej w Łodzi w dniach 18 i 19 marca 2025 roku.

W czasie pierwszego dnia Konferencji słuchacze będą mogli wziąć udział w prelekcjach, dyskusjach oraz warsztatach prowadzonych przez specjalistki i specjalistów w dziedzinie produkcji i marketingu muzycznego. Do udziału w wydarzeniu zaprosiliśmy managerów, kierowników produkcji i specjalistów w dziedzinie fonografii. Podobnie jak w czasie zeszłorocznej edycji drugi dzień poświęcimy prezentacji efektów badań oraz prac studentów i doktorantów. Nasz pomysł kierujemy do młodych badaczy, którzy w formie referatu chcą podzielić się swoimi refleksjami na tematy związane z krytyką sztuki, organizacją wydarzeń kulturalnych czy promocją muzyki. Wszystkie osoby zainteresowane tematyką Konferencji zapraszamy do przesłuchiwania się wykładom stacjonarnie, w Pałacu Akademii Muzycznej w Łodzi.

 
OPEN CALL

Czynne uczestnictwo w wydarzeniu należy zgłosić drogą mailową (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) najpóźniej do 28 lutego 2025 roku. Zgłoszenie musi zawierać: imię i nazwisko, afiliację (nazwa uczelni i wydziału), tytuł wystąpienia oraz abstrakt referatu w języku polskim. Studentów dodatkowo prosimy o podanie nazwy kierunku, specjalności, roku i stopnia studiów. W przypadku dużej liczby zgłoszeń zastrzegamy sobie prawo do ich merytorycznego wyboru. Prelegenci, którzy zaprezentują swoje referaty drugiego dnia Konferencji (środa 19 marca 2025), zobowiązani są do wygłoszenia ich stacjonarnie w Pałacu Akademii Muzycznej w Łodzi przy ulicy Gdańskiej 32.

Czekamy na zgłoszenia i liczymy na spotkanie w Łodzi!

 
HARMONOGRAM KONFERENCJI

18 marca 2024, wtorek

19 marca 2024, środa

 
Kontrapunktem dla dwóch dni wypełnionych prelekcjami i dyskusjami będzie koncert zespołu Dystrakcja. Młody rockowy skład wystąpi we wtorek 18 marca 2024 roku o godz. 18.00 w Sali Kameralnej Akademii Muzycznej w Łodzi przy ul. 1 Maja 4.

KONCERT ZESPOŁU DYSTRAKCJA
w ramach 7. Konferencji naukowo-artystycznej „Muzyka-Media-Marketing”

 
WAŻNE INFORMACJE
  • opieka merytoryczna – dr Małgorzata Sułek
  • opieka organizacyjna – Magdalena Juroszek, Julia Miniak, Jakub Wlaźlak, Natalia Barcikowska
  • Konferencja odbędzie się w formie stacjonarnej.
  • Wystąpienia studentów i doktorantów w ramach drugiego dnia Konferencji mogą być wygłaszane wyłącznie stacjonarnie, z Pałacu Akademii Muzycznej w Łodzi.
  • Zgłoszenie wraz z abstraktem należy przesłać drogą mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 28 lutego 2025 roku.
  • Czas trwania wystąpienia studentów i doktorantów to 25 minut.
  • Językiem konferencji jest język polski.
  • Bierne i czynne uczestnictwo w Konferencji jest darmowe.

REGULAMIN KONFERENCJI

 
KONTAKT

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Więcej o działalności Koła Naukowego Dziennikarstwa i Krytyki Muzycznej

 
PARTNER WYDARZENIA

Koło Naukowe Przedsiębiorczości Artystycznej

Więcej o działalności Koła Naukowego Przedsiębiorczości Artystycznej

 

 

Muzyka-Media-Marketing