Drodzy Kandydaci!
w systemie rekrutacyjny po zakończonych egzaminach wstępnych ukaże się informacja czy egzamin został zdany czy nie. Nie jest to równoznaczne z przyjęciem na studia.
Listy osób przyjętych i nieprzyjętych na studia zostaną opublikowane na stronie internetowej 14 lipca 2025 po południu (będzie też ta informacja widoczna w systemie rekrutacyjnym). Dopiero po ogłoszeniu list osób przyjętych na studia będzie opublikowany komunikat do kiedy należy przesłać do Akademii dokumenty w formie papierowej.
Po 14 lipca można wysyłać na adres
UWAGA tegoroczni maturzyści!
Od 8 do 11 lipca konieczne jest wgranie do systemu świadectwa maturalnego.
Uwaga Kandydaci!
Osoby zarejestrowane w systemie rekrutacyjnym, które mają braki w dokumentach, mogą je uzupełnić najpóźniej do 16 czerwca 2025 r.
Uwaga Kandydaci bez polskiego obywatelstwa!
Od każdego kandydata wymagany jest certyfikat znajomości języka, w którym podejmuje studia. Na studia pierwszego stopnia poziom B1, a na studia drugiego stopnia B2.
Uwaga Maturzyści!
Każdy tegoroczny maturzysta musi mieć wgrane do systemu zaświadczenie podpisane przez Dyrektora lub zastępcę o przystąpieniu do matury.
W systemie cały czas będzie widniał komunikat, że nie dostarczono matury – ten komunikat musi się pojawiać. Komunikat zniknie dopiero wtedy, gdy 8 lipca po rozdaniu matur wgrają Państwo świadectwo maturalne do systemu.