ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ MUZYCZNĄ
studia stacjonarne I i II stopnia
Wydział Twórczości, Interpretacji, Edukacji i Produkcji Muzycznej
Instytut Mediów i Produkcji Muzycznej
W czasie studiów pierwszego stopnia dowiesz się wszystkiego o produkcji koncertów, przedstawień i imprez masowych, poznasz prawo autorskie i prawo pracy, zasady pozyskiwania funduszy, kosztorysowania, zarządzania projektem. A do tego duża dawka wiedzy z zakresu muzyki poważnej, rozrywkowej i historii fonografii!
W programie studiów drugiego stopnia są wykłady m.in. z zakresu działalności firm fonograficznych, menedżmentu, roli konsultanta muzycznego, koncepcji zarządzania i form działalności gospodarczej. Zaplanowaliśmy również warsztaty technik multimedialnych i zajęcia poświęcone nowym technologiom muzycznym.
Profesjonalne wykształcenie zapewnia wyspecjalizowana kadra naukowo-dydaktyczna, w tym świetni praktycy związani z instytucjami kultury w Polsce. Doświadczenie można zdobyć w ramach wielu projektów koncertowych i spektakli organizowanych przez Akademię.
KOŁO NAUKOWE
Studenci tej specjalności działają w Kole Naukowym Przedsiębiorczości Artystycznej
Studenci Zarządzania produkcją muzyczną przedstawiają... ZOBACZ FILM
EGZAMINY WSTĘPNE
studia stacjonarne I stopnia
studia stacjonarne II stopnia
PEDAGODZY SPECJALNOŚCI ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ MUZYCZNĄ
| PEDAGOG | PRZEDMIOT |
| mgr Anna Banach | historia tańca |
| mgr Aleksandra Bęben |
historia muzyki powszechnej literatura muzyczna wystąpienia publiczne |
| mgr Kamil Biadała | prawo autorskie z elementami prawa cywilnego |
| mec. Kamila Chmielecka | formy działalności gospodarczej |
| dr Piotr Deptuch |
historia muzyki rozrywkowej historia wykonawstwa muzycznego |
| dr Roman Drozd |
technologia informacyjna w muzyce nowe technologie muzyczne produkcja audiobooków |
| dr Monika Fabińska | pozyskiwanie funduszy |
| mgr Jakub Garbacz |
specyfika działalności firmy fonograficznej realizacja transmisji internetowych online |
| dr hab. Małgorzata Grajter | historia muzyki powszechnej |
| dr Anita Grzegorzewska |
autoprezentacja i savoir-vivre podstawy korespondencji |
| dr Krzysztof Grzegorzewski | słowo i muzyka w reklamie |
| mgr Małgorzata Anna Gutman-Fonferko |
promocja i marketing public relations i narzędzia reklamowe |
| mgr Tomasz Jeziorski | podstawy produkcji teledysku muzycznego |
| dr Maciej Kabza | akustyka |
| mgr Małgorzata Kaczmarek |
produkcja koncertu zarządzanie w kulturze |
| mgr Robert Kamyk |
organizacja produkcji muzycznej producent – artysta: kontakt i współpraca |
| mgr Joanna Karpińska |
analiza otoczenia rynkowego promocja i marketing |
| mgr Michał Kocimski | analiza partytury |
| prof. dr hab. Ewa Kowalska-Zając | literatura muzyczna |
| mgr Magdalena Kulczyńska | produkcja spektaklu muzycznego |
| dr Hubert Malinowski | psychologia pracy |
| mgr Paweł Marzec |
specyfika organizacji imprez muzycznych organizacja wydarzeń muzycznych |
| dr Tomasz Miszczak |
podstawy zarządzania wprowadzenie do działalności biznesowej rozwój umiejętności menedżerskich zarządzanie projektem kosztorysowanie nowoczesne metody i koncepcje zarządzania rola komunikacji i techniki negocjacji w biznesie |
| dr Tomasz Mońko | multimedia na scenie |
| dr Arleta Nawrocka-Wysocka |
wprowadzenie do pracy naukowej metodologia pracy naukowej |
| prof. dr hab. Jarosław Płuciennik | historia kultury |
| mgr Przemysław Psikuta | historia fonografii |
| mgr Grzegorz Przygocki | podstawy menedżmentu |
| mgr Vadim Radishevskiy | nagłośnienie i konfiguracja sprzętu |
| mgr Łukasz Słociński | organizacja imprez masowych |
| dr Ewa Staszewska-Kozłowska |
prawo pracy z elementami ubezpieczeń społecznych przygotowywanie umów |
| dr hab. Beata Stróżyńska, prof. AM | style i gatunki muzyki |
| mgr Marta Szeliga-Frynia | podcasty |
| prof. dr hab. Marta Szoka | literatura muzyczna |
| dr hab. Marian Szukalski, prof. AM | opracowanie muzyczne filmu |
| mgr Maciej Walczak | warsztaty technik multimedialnych |
| mgr Marta Włodarczyk | podstawy teoretyczne muzyki |
| prof. dr hab. Artur Zagajewski | style muzyki popularnej |
| mgr Marcin Zawada | historia musicalu |
| dr Maciej Ziółkowski | kształcenie słuchu z harmonią |
