ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ MUZYCZNĄ
studia stacjonarne I i II stopnia
Wydział Twórczości, Interpretacji, Edukacji i Produkcji Muzycznej
Instytut Mediów i Produkcji Muzycznej
W czasie studiów pierwszego stopnia dowiesz się wszystkiego o produkcji koncertów, przedstawień i imprez masowych, poznasz prawo autorskie i prawo pracy, zasady pozyskiwania funduszy, kosztorysowania, zarządzania projektem. A do tego duża dawka wiedzy z zakresu muzyki poważnej, rozrywkowej i historii fonografii!
W programie studiów drugiego stopnia są wykłady m.in. z zakresu działalności firm fonograficznych, menedżmentu, roli konsultanta muzycznego, koncepcji zarządzania i form działalności gospodarczej. Zaplanowaliśmy również warsztaty technik multimedialnych i zajęcia poświęcone nowym technologiom muzycznym.
Profesjonalne wykształcenie zapewnia wyspecjalizowana kadra naukowo-dydaktyczna, w tym świetni praktycy związani z instytucjami kultury w Polsce. Doświadczenie można zdobyć w ramach wielu projektów koncertowych i spektakli organizowanych przez Akademię.
KOŁO NAUKOWE
Studenci tej specjalności działają w Kole Naukowym Przedsiębiorczości Artystycznej
Studenci Zarządzania produkcją muzyczną przedstawiają... ZOBACZ FILM
EGZAMINY WSTĘPNE
studia stacjonarne I stopnia
studia stacjonarne II stopnia
PEDAGODZY SPECJALNOŚCI ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ MUZYCZNĄ
PEDAGOG | PRZEDMIOT |
mgr Anna Banach | historia tańca |
mgr Aleksandra Bęben |
historia muzyki powszechnej literatura muzyczna wystąpienia publiczne |
mgr Kamil Biadała | prawo autorskie z elementami prawa cywilnego |
mec. Kamila Chmielecka | formy działalności gospodarczej |
dr Piotr Deptuch |
historia muzyki rozrywkowej historia wykonawstwa muzycznego |
dr Roman Drozd |
technologia informacyjna w muzyce nowe technologie muzyczne produkcja audiobooków |
dr Monika Fabińska | pozyskiwanie funduszy |
mgr Jakub Garbacz |
specyfika działalności firmy fonograficznej realizacja transmisji internetowych online |
dr Małgorzata Grajter | historia muzyki powszechnej |
dr Anita Grzegorzewska |
autoprezentacja i savoir-vivre podstawy korespondencji |
dr Krzysztof Grzegorzewski | słowo i muzyka w reklamie |
mgr Małgorzata Anna Gutman-Fonferko |
promocja i marketing public relations i narzędzia reklamowe |
mgr Tomasz Jeziorski | podstawy produkcji teledysku muzycznego |
mgr Maciej Kabza | akustyka |
mgr Małgorzata Kaczmarek |
produkcja koncertu zarządzanie w kulturze |
mgr Robert Kamyk |
organizacja produkcji muzycznej producent – artysta: kontakt i współpraca |
mgr Joanna Karpińska |
analiza otoczenia rynkowego promocja i marketing |
mgr Michał Kocimski | analiza partytury |
prof. dr hab. Ewa Kowalska-Zając | literatura muzyczna |
mgr Magdalena Kulczyńska | produkcja spektaklu muzycznego |
dr Hubert Malinowski | psychologia pracy |
mgr Paweł Marzec |
specyfika organizacji imprez muzycznych organizacja wydarzeń muzycznych |
dr Tomasz Miszczak |
podstawy zarządzania wprowadzenie do działalności biznesowej rozwój umiejętności menedżerskich zarządzanie projektem kosztorysowanie nowoczesne metody i koncepcje zarządzania rola komunikacji i techniki negocjacji w biznesie |
dr Tomasz Mońko | multimedia na scenie |
dr Arleta Nawrocka-Wysocka |
wprowadzenie do pracy naukowej metodologia pracy naukowej |
prof. dr hab. Jarosław Płuciennik | historia kultury |
mgr Przemysław Psikuta | historia fonografii |
mgr Grzegorz Przygocki | podstawy menedżmentu |
mgr Vadim Radishevskiy | nagłośnienie i konfiguracja sprzętu |
mgr Łukasz Słociński | organizacja imprez masowych |
dr Ewa Staszewska-Kozłowska |
prawo pracy z elementami ubezpieczeń społecznych przygotowywanie umów |
dr hab. Beata Stróżyńska, prof. AM | style i gatunki muzyki |
mgr Marta Szeliga-Frynia | podcasty |
prof. dr hab. Marta Szoka | literatura muzyczna |
dr hab. Marian Szukalski, prof. AM | opracowanie muzyczne filmu |
mgr Maciej Walczak | warsztaty technik multimedialnych |
mgr Marta Włodarczyk | podstawy teoretyczne muzyki |
dr hab. Artur Zagajewski, prof. AM | style muzyki popularnej |
mgr Marcin Zawada | historia musicalu |
dr Maciej Ziółkowski | kształcenie słuchu z harmonią |